5`er Cup Finalen

Updated: 3 days ago

2., 3. og 4. Plass til Gjøvik BK🏆👏

Imponerende, hele 4 av 5 spillere fra Gjøvik kvalifiserte seg videre fra de innledende rundene!

Det er virkelig en imponerende prestasjon og et sterkt uttrykk for klubbens talent🤩

Klikk på knappen under for å se hele resultatliste fra innledende

Da var det tid for Matchplay og der er det totalsummen av to serier som gjelder.

Her er resultatene fra Kvartfinale: 3 av 4 spillere fra Gjøvik går videre til semifinale🤩👏

Tommy vs Thomas og Henning vs John i semifinalene.

Thomas seiret etter en utrolig jevn duell mot Tommy, hvor forskjellen ikke skiller mer en 4 pinner🫣

Henning derimot tapte mot den erfarne John Fossum, som utmerket seg på de utfordrende baneforholdene.

Finale: Thomas Kristiansen vs John Fossum.

Etter en utrolig spennende finale, hvor begge konkurrentene brukte den første serien til å utforske forholdene, leverte begge imponerende prestasjoner i den andre serien.

De holdt et tett løp gjennom begge seriene, og spenningen var til å ta og føle på!

John Fossum står fram som vinneren, mens Thomas Kristiansen dessverre måtte nøye seg med en solid andreplass denne gangen.

Gratulerer så mye til alle deltakerne fra Gjøvik for en strålende innsats! 👏🤩

Berit Løvlien fra Briskebyen står triumferende som vinneren på damesiden! En stor gratulasjon til henne for seieren 🏆👏

Dessverre hadde ikke Gjøvik BK noen representanter på damesiden denne gangen.

67 views1 comment